Bestellen & bezorgen
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Op HelloChair.nl kun je betalen met iDEAL of creditcard.
Koop je een product in onze winkel? Dan kun je betalen met je pinpas of creditcard.
Ook is het mogelijk om bij orders vanaf € 600 te kiezen voor een aanbetaling van 25%. Het resterende bedrag betaal je zodra jouw bestelling in ons magazijn binnenkomt. Nadat we het volledige bedrag ontvangen hebben, bellen we om een bezorgafspraak te maken.
HelloChair werkt samen met betaalpartner Mollie. Het kan zijn dat je deze naam terugvindt op jouw bankafschrift.
Betaal ik bezorgkosten?
Je betaalt bij HelloChair geen verzendkosten. Standaard worden bestellingen geleverd met PostNL. Voor € 19,95 bezorgen we jouw bestelling op afspraak en tot de drempel. Bestel je een eettafel of stoelen in combinatie met een eettafel? Dan bezorgen we jouw bestelling altijd gratis op afspraak en tot de drempel.
Het is ook mogelijk om je bestelling met onze Premium bezorgservice te laten bezorgen. Je producten worden dan uitgepakt, gemonteerd en het verpakkingsmateriaal nemen we weer mee. Je betaalt dan € 39,95 bezorgkosten. Meer lezen over onze Premium bezorgservice? Dat kan hier.
Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?
Neem voor het wijzigen van je bestelling contact op met onze klantenservice viaklantenservice@hellochair.nlmetdaarin je ordernummer, naam en adres. Wij gaan zo snel mogelijk voor je aan de slag!
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Ja, dat kan. Neem zo snel mogelijk contact op met ons via klantenservice@hellochair.nl met daarin je ordernummer, naam en adres. Dan maken we de annulering in orde.
Let op: heb je een product besteld dat speciaal voor jou wordt gemaakt? Dan is het helaas niet mogelijk om je bestelling te annuleren. Hetzelfde geldt voor op maat gemaakte tafels van HelloTable en grote aantallen stoelen/barkrukken die we speciaal voor jou bestellen. Bij twijfel kun je ons een mailtje sturen: klantenservice@hellochair.nl
Hoe plaats ik een zakelijke order?
Als je interesse hebt in een zakelijke bestelling, kun je contact opnemen met ons voor een vrijblijvende offerte. Mail naar zakelijk@hellochair.nl of stuur een aanvraag via het contactformulier onderaan deze pagina.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Het is afhankelijk van het orderbedrag en/of jouw eigen keuze wanneer je bestelling wordt bezorgd. We bezorgen met PostNL, bezorging op afspraak of met Premium bezorgservice in samenwerking met Goossens Wonen & Slapen.
PostNL levering
• Vandaag voor 21:00u besteld, vandaag verzonden.
• Besteld op zaterdag of zondag? Dan heb je jouw bestelling dinsdag in huis.
• Volg je bestelling via een track & trace code. Je ontvangt deze zodra het pakket ons magazijn verlaat.
Bezorging op afspraak
• Bezorgdop afspraak, op een moment wanneer jij dat wilt.
• Zodra het product bij ons op voorraad is nemen we binnen 1-2 werkdagen telefonisch contact met je op voor het maken van een bezorgafspraak
• We bezorgen tot aan de drempel.
• Leveren we een eettafel of stoelen in combinatie met een eettafel? Dan bezorgen we altijd op afspraak.
Let op! In Noord-Nederland werken wij samen met een andere vervoerder. Zij zullen contact opnemen om een bezorgafspraak te maken. Één keer per week (op woensdag) worden deze bestellingen bij ons opgehaald. Woon je in Noord-Nederland? Dan kan het dus langer dan 1-2 werkdagen duren voor je gebeld wordt voor een afspraak.
Woon je op de Waddeneilanden? Bezorging met onze Premium bezorgservice is dan helaas niet mogelijk.
Premium bezorgservice (incl. montage) voor € 39,95
Wil je dat we jouw producten monteren? Dat kan! Voor € 39,95 bezorgen we jouw bestelling met onze Premium bezorgservice.
• Bezorgd op afspraak, op een moment wanneer jij dat wilt.•Montage en plaatsing van meubels op de gewenste plek in huis.
• Het verpakkingsmateriaal nemen we weer voor je mee.
• Zodra je bestelling klaarstaat in ons magazijn, nemen we de eerstvolgende werkdag contact met je op voor het maken van een leverafspraak.
Meer lezen over onze Premium bezorgservice? Dat kan hier.
Let op! In Noord-Nederland werken wij samen met een andere vervoerder. Zij zullen contact opnemen om een bezorgafspraak te maken. Één keer per week (op woensdag) worden deze bestellingen bij ons opgehaald. Woon je in Noord-Nederland? Dan kan het dus langer dan 1-2 werkdagen duren voor je gebeld wordt voor een afspraak.
Woon je op de Waddeneilanden? Bezorging met onze Premium bezorgservice is dan helaas niet mogelijk.
Wat is de levertijd van een product dat niet op voorraad is?
Helaas zijn niet altijd alle producten op voorraad. Heb je een product besteld met een levertijd? Dan houden we je via e-mail op de hoogte van je bestelling. Wij kopen het product zo snel mogelijk voor je in en binnen enkele werkdagen ontvang je een verwachte leverdatum. Wij zijn afhankelijk van de levertijd van de leverancier, daarom ontvang je van ons een verwachte leverdatum en geen exacte levertijd.
Kan ik een deellevering aanvragen?
Plaats je een bestelling met meerdere producten? Dan doen wij er alles aan om de bestelling in één keer bij jou te leveren. De levertijd van je bestelling wordt dan gelijk aan die van het product met de langste levertijd. Wanneer je liever een gedeelte van de bestelling eerder ontvangt kun je via onze klantenservice een deellevering aanvragen.
Kan ik een product ophalen in de winkel?
Ja, je kunt je bestelling ook bij ons afhalen in de winkel. Je ontvangt van ons een bericht zodra je product bij ons in de winkel is.
Bezorgen jullie ook in België?
Ja, wij bezorgen ook in België! Voor bezorgen én retourneren gelden in België dezelfde voorwaarden als in Nederland (zie hierboven).
Mijn bestelling is niet geleverd. Wat nu?
Wat vervelend dat je bestelling niet is geleverd. Graag kijken we met je mee:
Track & trace
In je mailbox heb je van ons een track & trace-code ontvangen. Controleer of de bezorgdienst wellicht de tijdvakindicatie heeft aangepast.
'We hebben je gemist'
Soms hebben we je helaas toch gemist of je hebt misschien de bel niet gehoord. Controleer je brievenbus of er een briefje van de bezorgdienst in ligt. Dan is je pakket waarschijnlijk bij de buren of op een afhaallocatie geleverd.
Bezorgadres
Controleer je bezorgadres en postcode, wellicht is er een foutje gemaakt. Je kunt deze gegevens vinden op je orderbevestiging en in je track & trace-code.
Je pakket toch niet gevonden? Neem dan contact op met onze klantenservice en we zoeken zo snel mogelijk naar een oplossing!
Hoe kan ik retourneren?
Ben je niet tevreden met je aankoop? Je kunt binnen 30 dagen een retouraanvraag indienen. Vul het formulier op deze pagina in en we nemen je retouraanvraag binnen twee werkdagen in behandeling.
Wij zorgen voor een retourlabel waarmee je jouw pakket kunt afgeven bij een PostNL punt of kunt meegeven aan een pakketbezorger (let op: meegeven aan een bezorger is niet mogelijk in België).
Producten die speciaal voor jou op maat geproduceerd zijn, kunnen helaas niet worden geretourneerd. Dat zijn producten die in de winkel samen met onze adviseur op maat zijn samengesteld of gestoffeerde producten van de (Deense) designmerken en Mobitec. Hetzelfde geldt voor op maat gemaakte tafels van HelloTable en grote aantallen stoelen/barkrukken die speciaal voor jou besteld zijn. Bij twijfel kun je ons een mailtje sturen: klantenservice@hellochair.nl