BESTELLEN

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Op HelloChair.nl kun je betalen met iDEAL, creditcard of Klarna (achteraf betalen).

Koop je een product in onze winkel? Dan kun je betalen met je pinpas of creditcard.

Ook is het mogelijk om bij orders vanaf € 600 te kiezen voor een aanbetaling van 25%. Het resterende bedrag betaal je zodra jouw bestelling in ons magazijn binnenkomt. Nadat we het volledige bedrag ontvangen hebben, bellen we om een bezorgafspraak te maken.

HelloChair werkt samen met betaalpartner Mollie. Het kan zijn dat je deze naam terugvindt op jouw bankafschrift.

Betaal ik bezorgkosten?

Je betaalt bij HelloChair geen verzendkosten. Tot een orderbedrag van € 600 wordt je bestelling standaard geleverd met PostNL.

Het is ook mogelijk om je bestelling met onze Premium bezorgservice te laten bezorgen. Deze bezorgmogelijkheid is gratis vanaf een bestelling van € 600. Ook wanneer je een bestelling plaatst voor minder dan € 600, kun je kiezen voor de Premium bezorgservice. Je betaalt dan € 49,95 bezorgkosten. Meer lezen over onze Premium bezorgservice? Dat kan hier.

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?

Neem voor het wijzigen van je bestelling contact op met onze klantenservice via klantenservice@hellochair.nl met daarin je ordernummer, naam en adres. Wij gaan zo snel mogelijk voor je aan de slag!

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ja, dat kan. Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via klantenservice@hellochair.nl met daarin je ordernummer, naam en adres. Dan maken we de annulering in orde.

Let op: heb je een product besteld dat speciaal voor jou wordt gemaakt? Dan is het helaas niet mogelijk om je bestelling te annuleren.

Hoe plaats ik een zakelijke order?

Als je interesse hebt in een zakelijke bestelling, kun je contact opnemen met onze klantenservice voor een vrijblijvende offerte. Op deze pagina lees je meer informatie over zakelijke orders.

BEZORGEN

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Het is afhankelijk van het orderbedrag en/of jouw eigen keuze wanneer je bestelling wordt bezorgd. We bezorgen met PostNL of onze Premium bezorgservice in samenwerking met Goossens Wonen & Slapen.

PostNL levering

Bij een orderwaarde onder de € 600 word je bestelling standaard met PostNL geleverd.

Vandaag voor 21:00u besteld, vandaag verzonden.
• Besteld op zaterdag of zondag? Dan heb je jouw bestelling dinsdag in huis.
• Volg je bestelling via een track & trace code. Je ontvangt deze zodra het pakket ons magazijn verlaat.

Let op! In verband met de drukte bij PostNL kan het wat langer duren voordat je het pakket in huis hebt.

 

Premium bezorgservice (incl. montage)

Bestel je voor € 600 of meer? Dan bezorgen we je bestelling standaard met onze Premium bezorgservice.

• Gratis bezorgd op afspraak, op een moment wanneer jij dat wilt.
Montage en plaatsing van meubels op de gewenste plek in huis.

Het verpakkingsmateriaal nemen we weer voor je mee.
Zodra je bestelling klaarstaat in ons magazijn, nemen we de eerstvolgende werkdag contact met je op voor het maken van een leverafspraak.

Meer lezen over onze Premium bezorgservice? Dat kan hier.

Bestel je voor meer dan € 600, maar wil je jouw bestelling zo snel mogelijk in huis hebben? Kies dan voor de verzendmethode met PostNL. Het product dient dan wel op voorraad te zien. Het is dan helaas niet mogelijk om jouw bestelling uit te pakken en in elkaar te zetten.

Let op! Woon je op de Waddeneilanden? Bezorging met onze Premium bezorgservice is dan helaas niet mogelijk.

Wat is de levertijd van een product dat niet op voorraad is?

Helaas zijn niet altijd alle producten op voorraad. Heb je een product besteld met een levertijd? Dan houden we je via e-mail op de hoogte van je bestelling. Wij kopen het product zo snel mogelijk voor je in en binnen enkele werkdagen ontvang je een verwachte leverdatum. Wij zijn afhankelijk van de levertijd van de leverancier, daarom ontvang je van ons een verwachte leverdatum en geen exacte levertijd.

Kan ik een deellevering aanvragen?

Plaats je een bestelling met meerdere producten? Dan doen wij er alles aan om de bestelling in één keer bij jou te leveren. De levertijd van je bestelling wordt dan gelijk aan die van het product met de langste levertijd. Wanneer je liever een gedeelte van de bestelling eerder ontvangt kun je via onze klantenservice een deellevering aanvragen.

Kan ik product ophalen in de winkel?

Ja, je kunt je bestelling ook bij ons afhalen in de winkel. Je ontvangt van ons een bericht zodra je product bij ons in de winkel is.

Bezorgen jullie ook in België?

Ja, wij bezorgen ook in België! Voor bezorgen én retourneren gelden in België dezelfde voorwaarden als in Nederland (zie hierboven).

Mijn bestelling is niet geleverd. Wat nu?

Wat vervelend dat je bestelling niet is geleverd. Graag kijken we met je mee:

Track & trace
In je mailbox heb je van ons een track & trace-code ontvangen. Controleer of de bezorgdienst wellicht de tijdvakindicatie heeft aangepast.

'We hebben je gemist'
Soms hebben we je helaas toch gemist of je hebt misschien de bel niet gehoord. Controleer je brievenbus of er een briefje van de bezorgdienst in ligt. Dan is je pakket waarschijnlijk bij de buren of op een afhaallocatie geleverd.

Bezorgadres
Controleer je bezorgadres en postcode, wellicht is er een foutje gemaakt. Je kunt deze gegevens vinden op je orderbevestiging en in je track & trace-code.

Je pakket toch niet gevonden? Neem dan contact op met onze klantenservice en we zoeken zo snel mogelijk naar een oplossing!

RETOURNEREN

Hoe kan ik retourneren?

Ben je niet tevreden met je aankoop? Je kunt binnen 30 dagen een retouraanvraag indienen via onze serviceafdeling. Lees hier alles over retourneren.

Product Vendor

Product title

€29,95

Verwijderen

Subtotaal

Bestellen