Bezorging bij HelloChair is altijd gratis. Standaard worden jouw producten geleverd met PostNL. Bestel je voor meer dan € 600? Dan worden je producten geleverd met onze Premium bezorgdienst inclusief uitpakken en montage (in samenwerking met Goossens Wonen & Slapen). Hieronder lees je meer over onze Premium bezorgdienst. 

HelloChair PostNL levering

Standaard wordt je bestelling met PostNL verzonden. Bezorging bij HelloChair is altijd gratis

Wanneer het product op voorraad is én je hebt het voor 21:00 uur besteld, dan heb je het product morgen nog in huis. Plaats je een bestelling op zaterdag of zondag? Dan heb je het product dinsdag in huis. Zodra je pakket ons magazijn verlaat, ontvang je van ons een track & trace-code waarmee je jouw bestelling kunt volgen. 

Helaas zijn niet altijd alle producten op voorraad. Heb je een product besteld met een levertijd? Dan houden we je via e-mail op de hoogte van je bestelling. Wij kopen het product zo snel mogelijk voor je in en binnen enkele werkdagen ontvang je een verwachte leverdatum. Wij zijn afhankelijk van de levertijd van de leverancier, daarom ontvang je van ons een verwachte leverdatum en geen exacte.

HelloChair Premium bezorgdienst (inclusief uitpakken en montage)

Bij HelloChair vinden wij het belangrijk dat je blij bent met onze producten én onze service. Daarom brengen we jouw producten bij een orderbedrag vanaf € 600 bij jou thuis met onze Premium bezorgdienst. We zetten je product op de juiste plaats, monteren hem en nemen het verpakkingsmateriaal weer voor je mee. Let op: dit geldt alleen voor producten die wij zelf verzenden. Komt jouw product direct van de leverancier? Dan kunnen wij helaas geen Premium bezorging aanbieden. Het is ook mogelijk om bij een orderbedrag onder de € 600 te kiezen voor Premium bezorging. Hier rekenen wij € 49,95 verzendkosten voor. 

Voordelen van een Premium bezorging:

  • Levering van de meubels op een plek die jij wilt
  • Monteren van meubels (poten onder tafels, onderstellen onder stoelen, etc.) 
  • Meenemen van al het verpakkingsmateriaal
  • Bezorging tot op de negende verdieping, inclusief gratis liftmateriaal
  • Onze bezorgers vertrekken pas wanneer jij tevreden bent!

Zodra je bij ons een bestelling plaatst met Premium bezorging, nemen we de eerstvolgende werkdag contact met je op om een leverafspraak te maken. We kijken wanneer de bezorgers bij jou in de buurt zijn en kun je kiezen uit één of meerdere bezorgopties. Is het product niet op voorraad? Dan kopen wij het product zo snel mogelijk voor je in. Zodra het product in ons magazijn binnenkomt, nemen wij contact met je op over een bezorgafspraak. 

Voor onze Premium bezorging werken bij samen met woonwinkel Goossen Wonen & Slapen. Je producten worden daarom bezorgd door bezorgers van Goossens Wonen & Slapen.

 

 

Voorwaarden 

  • Premium bezorging is gratis bij een bedrag van € 600
  • Bij orders onder de € 600 is premium bezorging mogelijk voor € 49,95 
  • Premium bezorging is niet mogelijk op de Waddeneilanden
  • Wij hangen helaas geen lampen op (dat mag alleen een electriciën)

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wanneer het product op voorraad is én je hebt het voor 21:00 uur besteld, dan bieden wij het dezelfde avond nog aan bij PostNL. Plaats je een bestelling op zaterdag of zondag? Dan heb je het product dinsdag in huis. Zodra je pakket ons magazijn verlaat, ontvang je van ons een track & trace-code waarmee je jouw bestelling kunt volgen. 

Heb je een bestelling geplaatst met een Premium levering en is je product op voorraad? Dan nemen we de eerst volgende werkdag contact met je op om een voor jou passende leverafspraak te maken.

Levering niet voorradige producten
Helaas zijn niet altijd alle producten op voorraad. Heb je een product besteld met een levertijd? Dan houden we je via e-mail op de hoogte van je bestelling. Wij kopen het product zo snel mogelijk voor je in en binnen enkele werkdagen ontvang je een verwachte leverdatum. Wij zijn afhankelijk van de levertijd van de leverancier, daarom ontvang je van ons een verwachte leverdatum en geen exacte.

Levertijd van meerdere artikelen
Plaats je een bestelling met meerdere producten? Dan doen wij er alles om aan om de bestelling in één keer bij jou te leveren. De levertijd van je bestelling wordt dan gelijk aan die van het product met de langste levertijd. Wanneer je liever een gedeelte van de bestelling eerder ontvangt kun je via onze klantenservice een deellevering aanvragen. 

Ophalen in de winkel
Je kunt het product ook bij ons afhalen in de winkel. Je ontvangt van ons een bericht zodra je product bij ons in de winkel is.

Hoe werkt retourneren?

Je kunt een retourzending aanmelden via onze klantenservice. Stuur een e-mail naar klantenservice@hellochair.nl met daarin je ordernummer, naam en adres en de reden van het retourneren. Wij nemen je retourzending binnen één werkdag in behandeling. Producten die speciaal voor jou op maat gemaakt zijn kunnen niet worden geretourneerd (dat zijn producten die niet online verkrijgbaar zijn maar in de winkel samen met onze adviseur op maat zijn samengesteld).

HelloChair neemt de kosten voor de heenzending voor haar rekening. Het retourhalen van producten proberen we tot een minimum te beperken: het kost geld en is niet erg duurzaam. Maar het kan natuurlijk altijd een keer gebeuren. Daarom vragen we klanten een kleine tegemoetkoming in de kosten van de retourzending, namelijk € 6,95 (voor de totale zending, ongeacht hoe groot de bestelling is). Wij zorgen voor een retourlabel waarmee je jouw pakket kunt afgeven bij een PostNL punt, of aan een pakketbezorger die een pakket bij jou komt bezorgen. 

Indien je een nieuwe bestelling plaatst voor andere stoelen worden de kosten van het retourneren daarop in mindering gebracht uiteraard.

Ook mag je de goederen altijd zelf retourneren bij onze winkel in Culemborg of ons magazijn in Veghel. Daartoe kun je contact opnemen met klantenservice@hellochair.nl

Product Vendor

Product title

€29,95

Verwijderen

Subtotaal

Bestellen