Retour- & garantieaanvraag
Ben je niet tevreden met je aankoop? Je kunt binnen 30 dagen een retouraanvraag indienen via onderstaand formulier. Ook voor garantieaanvragen kun je dit formulier gebruiken. Wij nemen je aanvraag binnen twee werkdagen in behandeling.
Hoe kan ik retourneren?
Ben je niet tevreden met je aankoop? Je kunt binnen 30 dagen een retouraanvraag indienen. Vul het formulier op deze pagina in en we nemen je retouraanvraag binnen twee werkdagen in behandeling.
Wij zorgen voor een retourlabel waarmee je jouw pakket kunt afgeven bij een PostNL punt of kunt meegeven aan een pakketbezorger (let op: meegeven aan een bezorger is niet mogelijk in België).
Producten die speciaal voor jou op maat geproduceerd zijn, kunnen helaas niet worden geretourneerd. Dat zijn producten die in de winkel samen met onze adviseur op maat zijn samengesteld of gestoffeerde producten van de (Deense) designmerken en Mobitec. Hetzelfde geldt voor op maat gemaakte tafels van HelloTable en grote aantallen stoelen/barkrukken die speciaal voor jou besteld zijn. Bij twijfel kun je ons een mailtje sturen: klantenservice@hellochair.nl
Betaal ik verzendkosten voor mijn retourzending?
HelloChair neemt de kosten voor de heenzending voor haar rekening. Het retourneren van producten proberen we tot een minimum te beperken: het kost geld en is niet duurzaam. Maar het kan natuurlijk altijd een keer gebeuren. Daarom vragen we klanten een kleine tegemoetkoming in de kosten van de retourzending, namelijk € 6,95 per pakket. Bestaat je bestelling bijvoorbeeld uit twee dozen? Dan rekenen wij 2x € 6,95 verzendkosten.
Is je bestelling geleverd met onze bezorging op afspraak of Premium Bezorgdienst (waardoor de stoel uitgepakt en gemonteerd is) en wil je de bestelling toch op een later moment retourneren? Dan rekenen wij € 39,95 wanneer wij de bestelling weer bij je op komen halen. Voor het uiterste noorden van het land is dat €59,95.
Indien je een nieuwe bestelling plaatst voor andere stoelen worden de kosten van het retourneren daarop in mindering gebracht.
Hoelang duurt het voor mijn betaling is teruggestort?
Wanneer je een retouraanvraag hebt ingediend, gaan wij zo snel mogelijk voor je aan de slag. Je ontvangt het te ontvangen bedrag binnen 14 dagen van ons retour op het rekeningnummer waarmee je jouw betaling hebt voldaan.
Hoeveel bedenktijd heb ik?
Wettelijk gezien heb je 14 dagen bedenktijd. Bij HelloChair geven we je wat extra bedenktijd, namelijk 30 dagen. Producten die op maat worden gemaakt kunnen helaas niet worden geannuleerd of geretourneerd.
Hoeveel jaar garantie heeft mijn product?
HelloChair biedt producten van gerenommeerde fabrikanten aan. Daardoor is de kans op een defect minimaal. Desondanks kan er altijd een incidenteel mankement ontstaan aan een product. Je hebt 2 jaar garantie op fabricage- en materiaalkwaliteit. Op deze pagina vind je alle informatie over garantiebepalingen en voorwaarden.
Wat te doen bij een product dat defect is? Dien dan een garantieaanvraag in via het formulier op deze pagina.
Ik heb een kapot product ontvangen. Wat nu?
Wat vervelend dat je bestelde product kapot is geleverd. Vul het formulier in op deze pagina en we lossen het zo snel mogelijk voor je op.