Ben je niet tevreden met je aankoop? Je kunt binnen 30 dagen een retouraanvraag indienen via onderstaand formulier. Ook voor garantievragen kun je dit formulier gebruiken. Wij nemen je retour- of garantievraag binnen twee werkdagen in behandeling.


FAQ SERVICE & RETOURNEREN

Betaal ik verzendkosten voor mijn retourzending?

HelloChair neemt de kosten voor de heenzending voor haar rekening. Het retourneren van producten proberen we tot een minimum te beperken: het kost geld en is niet duurzaam. Maar het kan natuurlijk altijd een keer gebeuren. Daarom vragen we klanten een kleine tegemoetkoming in de kosten van de retourzending, namelijk € 6,95 per pakket. Bestaat je bestelling bijvoorbeeld uit twee dozen? Dan rekenen wij 2x € 6,95 verzendkosten.

Is je bestelling geleverd met onze Premium Bezorgdienst (waardoor de stoel uitgepakt en gemonteerd is) en wil je de bestelling toch op een later moment retourneren? Dan rekenen wij € 29,95 wanneer wij de bestelling weer bij je op komen halen. Voor het uiterste noorden van het land is dat €59,95.

Indien je een nieuwe bestelling plaatst voor andere stoelen worden de kosten van het retourneren daarop in mindering gebracht.

Hoelang duurt het voor mijn betaling is teruggestort?

Wanneer je een retouraanvraag hebt ingediend, gaan wij zo snel mogelijk voor je aan de slag. Je ontvangt het te ontvangen bedrag binnen 14 dagen van ons retour op het rekeningnummer waarmee je jouw betaling hebt voldaan.

Ik heb een kapot product ontvangen. Wat nu?

Wat vervelend dat je bestelde product kapot is geleverd. Je kunt via bovenstaand service formulier contact met ons opnemen. Zo kunnen we je verder helpen.

Product Vendor

Product title

€29,95

Verwijderen

Subtotaal

Bestellen