ALLES OVER BESTELLEN & BEZORGEN

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Standaard levering
Wanneer het product op voorraad is én je hebt het voor 21:00 uur besteld, dan bieden wij het dezelfde avond nog aan bij PostNL. Plaats je een bestelling op zaterdag of zondag? Dan heb je het product dinsdag in huis. Zodra je pakket ons magazijn verlaat, ontvang je van ons een track & trace-code waarmee je jouw bestelling kunt volgen. 

Premium bezorging
Sommige producten en leveringen verdienen net wat meer aandacht en daarom bezorgen we deze graag zelf bij jou thuis. HelloChair heeft in samenwerking met Goossens Wonen & Slapen een Premium bezorgdienst die het product bij jou levert, plaatst en uitpakt. Het verpakkingsmateriaal nemen we ook weer voor je mee. Op de productpagina kun je zien of jouw bestelling met een luxe levering wordt bezorgd. Bij een orderwaarde van € 600 of meer worden je producten standaard en gratis met onze Premium bezorgdienst geleverd.

Heb je een bestelling geplaatst met een Premium levering? Dan nemen we de eerst volgende werkdag contact met je op om een voor jou passende leverafspraak te maken.

Meer lezen over onze Premium bezorgdienst? Dat kan hier

Let op: woon je op de Waddeneilanden? Bezorging met onze Premium bezorgdienst is dan helaas niet mogelijk. 

Levering niet voorradige producten
Helaas zijn niet altijd alle producten op voorraad. Heb je een product besteld met een levertijd? Dan houden we je via e-mail op de hoogte van je bestelling. Wij kopen het product zo snel mogelijk voor je in en binnen enkele werkdagen ontvang je een verwachte leverdatum. Wij zijn afhankelijk van de levertijd van de leverancier, daarom ontvang je van ons een verwachte leverdatum en geen exacte.

Levertijd van meerdere artikelen
Plaats je een bestelling met meerdere producten? Dan doen wij er alles om aan om de bestelling in één keer bij jou te leveren. De levertijd van je bestelling wordt dan gelijk aan die van het product met de langste levertijd. Wanneer je liever een gedeelte van de bestelling eerder ontvangt kun je via onze klantenservice een deellevering aanvragen. 

Ophalen in de winkel
Je kunt het product ook bij ons afhalen in de winkel. Je ontvangt van ons een bericht zodra je product bij ons in de winkel is.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Je kunt bij ons betalen met iDEAL, credit card, of Klarna (achteraf betalen). Koop je een product in onze winkel? Dan kun je betalen met je pinpas of creditcard.

HelloChair werkt samen met betaalpartner Mollie. Het kan zijn dat je deze naam terugvindt op jouw bankafschrift.   

Betaal ik bezorgkosten?

Nee, je betaalt bij HelloChair geen verzendkosten voor een standaard levering. Tot een orderbedrag van € 600 word je bestelling standaard geleverd door PostNL.

Het is ook mogelijk om je bestelling met onze Premium bezorgdienst te laten bezorgen. Deze bezorgmogelijkheid is standaard vanaf een bestelling van € 600 en je betaalt dan geen verzendkosten. Kies je zelf voor onze Premium bezorgdienst en is je bestelling onder de € 600 euro? Dan betaal je € 49,95 bezorgkosten. Meer lezen over onze Premium bezorgdienst? Dat kan hier

Mijn bestelling is niet geleverd, wat nu?

Wat vervelend dat je bestelling niet is geleverd. Graag kijken we met je mee:

Track & trace
In je mailbox heb je van ons een track & trace-code ontvangen. Controleer of de bezorgdienst wellicht de tijdvakindicatie heeft aangepast.

'We hebben je gemist'
Soms hebben we je helaas toch gemist of je hebt misschien de bel niet gehoord. Controleer je brievenbus of er een briefje van de bezorgdienst in ligt. Dan is je pakket waarschijnlijk bij de buren of op een afhaallocatie geleverd. 

Bezorgadres
Controleer je bezorgadres en postcode, wellicht is er een foutje gemaakt. Je kunt deze gegevens vinden op je orderbevestiging en in je track & trace-code.

Je pakket toch niet gevonden? Neem dan contact op met onze klantenservice en we zoeken zo snel mogelijk naar een oplossing!


ALLES OVER RETOURNEREN & GARANTIE

Hoe kan ik retourneren?

Je kunt een retourzending aanmelden via onze klantenservice. Stuur een e-mail naar klantenservice@hellochair.nl met daarin je ordernummer, naam en adres en de reden van het retourneren. Wij nemen je retourzending binnen één werkdag in behandeling. Wij zorgen voor een retourlabel waarmee je jouw pakket kunt afgeven bij een PostNL punt, of aan een pakketbezorger die een pakket bij jou komt bezorgen. Ook kun je de producten zelf retourneren bij onze winkel in Culemborg of ons magazijn in Veghel.

Producten die speciaal voor jou op maat gemaakt zijn kunnen niet worden geretourneerd (dat zijn producten die niet online verkrijgbaar zijn maar in de winkel samen met onze adviseur op maat zijn samengesteld). 

Betaal ik verzendkosten voor mijn retourzending?

HelloChair neemt de kosten voor de heenzending voor haar rekening. Het retourhalen van producten proberen we tot een minimum te beperken: het kost geld en is niet erg duurzaam. Maar het kan natuurlijk altijd een keer gebeuren. Daarom vragen we klanten een kleine tegemoetkoming in de kosten van de retourzending, namelijk € 6,95 (voor de totale zending, ongeacht hoe groot de bestelling is). 

Indien je een nieuwe bestelling plaatst voor andere stoelen worden de kosten van het retourneren daarop in mindering gebracht uiteraard.

Ook mag je de goederen altijd zelf retourneren bij onze winkel in Culemborg of ons magazijn in Veghel. Daartoe kun je contact opnemen met klantenservice@hellochair.nl

Hoelang duurt het voor mijn betaling is teruggestort?

Wanneer je een retouraanvraag hebt ingediend gaan wij zo snel mogelijk voor je aan de slag. Je ontvangt het te ontvangen bedrag binnen 14 dagen van ons retour op het rekeningnummer waarmee je jouw betaling hebt voldaan. 

Kan ik een artikel retourneren in de winkel?

Ja, je kan een product retourneren in onze winkel in Culemborg. Neem van tevoren even contact met ons op om je retourzending aan te melden. 

Hoeveel jaar garantie heeft mijn product?

HelloChair biedt producten van gerenommeerde fabrikanten aan. Daardoor is de kans op een defect minimaal. Desondanks kan er altijd een incidenteel mankement ontstaan aan een product.

HelloChair hanteert de volgende garantiebepalingen:

  • 5 jaar garantie op fabricage- en materiaalkwaliteit (uitgezonderd verlichting, hiervoor geldt de wettelijke garantietermijn van 2 jaar). Dat betekent dat je er zeker van kunt zijn dat er bij normaal gebruik geen defecten aan het materiaal of de constructie kunnen ontstaan;
  • Indien er tijdens de garantieperiode een defect wordt geconstateerd zal het product of een onderdeel daarvan vervangen of gerepareerd worden;
  • Tegen meerprijs is het bij gestoffeerde stoelen mogelijk om een vlekkenservice voor 3 of 5 jaar af te sluiten. Die service zorgt ervoor dat je middelen krijgt om de stoel mee te behandelen tegen het intrekken van vocht. En mochten er na het afdeppen daarvan toch nog zichtbare vlekken zijn dan komt een specialist aan huis om het op te lossen;

De kleine lettertjes:

  • De garantie vervalt uiteraard bij niet normaal gebruik. Denk daarbij aan het extreem zwaar belasten van je product, het gooien en smijten met producten, ze buiten in de regen zetten, blootstelling aan extreme temperatuurwisselingen, beschadigen etc. Je snapt het al, gewoon in redelijkheid met je product omgaan dus;
  • Een deel van het HelloChair assortiment bestaat uit natuurlijke producten. Denk daarbij aan onbewerkt of gezeept hout of onbewerkt of licht bewerkt leder bijvoorbeeld. Deze producten kunnen qua structuur of kleur iets veranderen in de loop van tijd, dat kan niet beschouwd worden als een defect;
  • Je wordt wel geacht het product te onderhouden op de wijze die door de fabrikant is voorgeschreven;
  • Er zijn fabrikanten die hun eigen, afwijkende garantieperiode hebben. Indien die langer is dan 5 jaar dan gelden die uiteraard

Wat te doen bij een product wat defect is?

Neem dan contact op met de HelloChair klantenservice: klantenservice@hellochair.nl

Hoeveel bedenktijd heb ik?

Wettelijk gezien heb je 14 dagen bedenktijd. Bij HelloChair geven we je wat extra bedenktijd, namelijk 30 dagen. Producten die op maat worden gemaakt kunnen helaas niet worden geannuleerd of geretourneerd.

Ik heb een kapot product ontvangen, wat nu?

Wat vervelend dat je bestelde product kapot is geleverd. Je kunt per e-mail of telefonisch contact met onze klantenservice opnemen, zodat we je verder kunnen helpen. 

E-mail: klantenservice@hellochair.nl

Telefoon: 0345-228740


WINKEL

Kan ik alle producten in de winkel bekijken?

We hebben een ruime collectie eetkamerstoelen in onze winkel in Culemborg. Helaas hebben wij geen plek voor ons volledige assortiment, maar we hebben een mooie selectie gemaakt van bijna 300 stoelen, enkele tientallen tafels en wat accessoires. In de praktijk betekent dit dat 80% van de stoelen op de site ook te zien is in de winkel, in 1 of soms meerdere kleur/stof varianten.

Wat zijn de openingstijden van de winkel?

De openingstijden van onze winkel zijn als volgt:

Maandag tot en met vrijdag: 10:30-17:30 uur  (donderdag open tot 20:00)
Zaterdag 10:30-17:00 uur    
Zondag: 12:00-16:00 uur

Buiten deze uren is onze winkel op afspraak geopend. Neem contact met ons op om een afspraak in te plannen: klantenservice@hellochair.nl

Wat is het adres van de winkel?

Leuk dat je bij ons langs wilt komen! Onze winkel bevindt zich middenin Nederland, in het charmante centrum van Culemborg:  

Markt 46
4101 BZ 
Culemborg

Product Vendor

Product title

€29,95

Verwijderen

Subtotaal

Bestellen