ALLES OVER BESTELLEN & BEZORGEN

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Standaard levering
Wanneer het product op voorraad is én je hebt het voor 21:00 uur besteld, dan heb je het product morgen nog in huis. Plaats je een bestelling op zondag? Dan heb je het product dinsdag in huis. Zodra je pakket ons magazijn verlaat, ontvang je van ons een track & trace-code waarmee je jouw bestelling kunt volgen. 

Premium bezorging
Sommige producten en leveringen verdienen net wat meer aandacht en daarom bezorgen we deze graag zelf bij jou thuis. HelloChair heeft een eigen Premium bezorgdienst die het product bij jou levert, plaatst en uitpakt. Het verpakkingsmateriaal nemen we ook weer voor je mee. Op de productpagina kun je zien of jouw bestelling met een luxe levering wordt bezorgd. Bij een orderwaarde van € 600 of meer worden je producten standaard en gratis met onze Premium bezorgdienst geleverd.

Heb je een product besteld met luxe levering? Dan nemen we de eerst volgende werkdag contact met je op om een voor jou passende leverafspraak te maken.

Meer lezen over onze Premium bezorgdienst? Dat kan hier

Let op: woon je op de Waddeneilanden? Bezorging met onze Premium bezorgdienst is dan helaas niet mogelijk. 

Levering niet voorradige producten
Helaas zijn niet altijd alle producten op voorraad. Heb je een product besteld met een levertijd? Dan houden we je via e-mail op de hoogte van je bestelling. Wij kopen het product zo snel mogelijk voor je in en binnen enkele werkdagen ontvang je een verwachte leverdatum. Wij zijn afhankelijk van de levertijd van de leverancier, daarom ontvang je van ons een verwachte leverdatum en geen exacte.

Levertijd van meerdere artikelen
Plaats je een bestelling met meerdere producten? Dan doen wij er alles om aan om de bestelling in één keer bij jou te leveren. De levertijd van je bestelling wordt dan gelijk aan die van het product met de langste levertijd. Wanneer je liever een gedeelte van de bestelling eerder ontvangt kun je via onze klantenservice een deellevering aanvragen. 

Ophalen in de winkel
Je kunt het product ook bij ons afhalen in de winkel. Je ontvangt van ons een bericht zodra je product bij ons in de winkel is.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Je kunt bij ons betalen met iDEAL. Koop je een product in onze winkel? Dan kun je betalen met je pinpas of creditcard.

HelloChair werkt samen met betaalpartner Mollie. Het kan zijn dat je deze naam terugvindt op jouw bankafschrift. 

Kan ik zelf een bezorgmoment kiezen?

Ja, dat kan! In het bestelproces kun je een voor jou gewenst tijdvak kiezen waarop je bestelling bezorgd wordt. Is je bestelling niet op voorraad? Zodra het product in ons magazijn binnenkomt nemen we via e-mail contact met je op voor een aflevermoment.

Wanneer je een bestelling met onze Premium bezorgdienst plaatst, kun je in het bestelproces geen aflevermoment kiezen. Onze bezorgdienst neemt de eerstvolgende werkdag contact met je op om een leverafspraak te maken.  

Betaal ik bezorgkosten?

Nee, je betaalt bij HelloChair geen verzendkosten voor een standaard levering. Tot een orderbedrag van € 600 word je bestelling standaard geleverd door PostNL.

Het is ook mogelijk om je bestelling met onze Premium bezorgdienst te laten bezorgen. Deze bezorgmogelijkheid is standaard vanaf € 600 en je betaalt dan geen verzendkosten. Kies je zelf voor onze Premium bezorgdienst en is je bestelling onder de € 600 euro? Dan betaal je € 49,95 bezorgkosten. Meer lezen over onze Premium bezorgdienst? Dat kan hier

Mijn bestelling is niet geleverd, wat nu?

Wat vervelend dat je bestelling niet is geleverd. Graag kijken we met je mee:

Track & trace
In je mailbox heb je van ons een track & trace-code ontvangen. Controleer of de bezorgdienst wellicht de tijdvakindicatie heeft aangepast.

'We hebben je gemist'
Soms hebben we je helaas toch gemist of je hebt misschien de bel niet gehoord. Controleer je brievenbus of er een briefje van de bezorgdienst in ligt. Dan is je pakket waarschijnlijk bij de buren of op een afhaallocatie geleverd. 

Bezorgadres
Controleer je bezorgadres en postcode, wellicht is er een foutje gemaakt. Je kunt deze gegevens vinden op je orderbevestiging en in je track & trace-code.

Je pakket toch niet gevonden? Neem dan contact op met onze klantenservice en we zoeken zo snel mogelijk naar een oplossing!


ALLES OVER RETOURNEREN & GARANTIE

Hoe kan ik retourneren?

Je kunt een retourzending aanmelden via onze klantenservice. Stuur een e-mail naar klantenservice@hellochair.nl met daarin je ordernummer, naam en adres. Wij nemen je retourzending binnen één werkdag in behandeling.

Betaal ik verzendkosten voor mijn retourzending?

Hoelang duurt het voor mijn betaling is teruggestort?

Wanneer je een retouraanvraag hebt ingediend gaan wij zo snel mogelijk voor je aan de slag. Je ontvangt je het te ontvangen bedrag binnen 14 dagen van ons retour op het rekeningnummer waarmee je jouw betaling hebt voldaan. 

Kan ik een artikel retourneren in de winkel?

Ja, je kan een product retourneren in onze winkel in Culemborg. Neem van tevoren even contact met ons op om je retourzending aan te melden. 

Hoeveel jaar garantie heeft mijn product?

Standaard heb je bij HelloChair 5 jaar garantie op je gekochte product (met uitzondering van verlichting). Deze garantie geldt op de meubelconstructie en bij een normaal gebruik van het product. Meer lezen over onze garantie? Dat kan hier.

Bij sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. In de gebruikershandleiding van het product kun je terugvinden of er sprake is van een fabrieksgarantie.

Ik heb een kapot product ontvangen, wat nu?

Wat vervelend dat je bestelde product kapot is geleverd. Je kunt per e-mail of telefonisch contact met onze klantenservice opnemen, zodat we je verder kunnen helpen. 


WINKEL

Kan ik alle producten in de winkel bekijken?

We hebben een ruime collectie eetkamerstoelen in onze winkel in Culemborg. Helaas hebben wij geen plek voor ons volledige assortiment, maar we hebben een mooie selectie gemaakt. Hier vind je een overzicht van alle producten die je bij ons in de winkel kunt bekijken.  

Wat zijn de openingstijden van de winkel?

De openingstijden van onze winkel zijn als volgt:

Di-Wo: 13:00-17:30 uur 
Do-Vr: 9:30-17:30     
Za: 10:00-16:00  

Buiten deze uren is onze winkel op afspraak geopend. Neem contact met ons op om een afspraak in te plannen. Op zondag zijn wij helaas gesloten. 

Wat is het adres van de winkel?

Leuk dat je bij ons langs wilt komen! Onze winkel bevindt zich middenin Nederland, in het charmante centrum van Culemborg:  

Markt 46
4101 BZ 
Culemborg

Product Vendor

Product title

€29,95

Verwijderen

Subtotaal

Afrekenen