BESTELLEN

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Op HelloChair.nl kun je betalen met iDEAL, creditcard of Klarna (achteraf betalen).

Koop je een product in onze winkel? Dan kun je betalen met je pinpas of creditcard.

Ook is het mogelijk om bij orders vanaf € 600 te kiezen voor een aanbetaling van 25%. Het resterende bedrag betaal je zodra jouw bestelling in ons magazijn binnenkomt. Nadat we het volledige bedrag ontvangen hebben, bellen we om een bezorgafspraak te maken.

HelloChair werkt samen met betaalpartner Mollie. Het kan zijn dat je deze naam terugvindt op jouw bankafschrift.

Betaal ik bezorgkosten?

Nee, bezorging is altijd gratis.

Tot een orderbedrag van € 600 wordt je bestelling standaard geleverd met PostNL.

Het is ook mogelijk om je bestelling met onze Premium bezorgdienst te laten bezorgen. Deze bezorgmogelijkheid is gratis vanaf een bestelling van € 600. Ook wanneer je een bestelling plaatst voor minder dan € 600, kun je kiezen voor de Premium bezorgdienst. Je betaalt dan € 49,95 bezorgkosten. Meer lezen over onze Premium bezorgdienst? Dat kan hier.

Mijn bestelling is niet geleverd. Wat nu?

Wat vervelend dat je bestelling niet is geleverd. Graag kijken we met je mee:

Track & trace
In je mailbox heb je van ons een track & trace-code ontvangen. Controleer of de bezorgdienst wellicht de tijdvakindicatie heeft aangepast.

'We hebben je gemist'
Soms hebben we je helaas toch gemist of je hebt misschien de bel niet gehoord. Controleer je brievenbus of er een briefje van de bezorgdienst in ligt. Dan is je pakket waarschijnlijk bij de buren of op een afhaallocatie geleverd.

Bezorgadres
Controleer je bezorgadres en postcode, wellicht is er een foutje gemaakt. Je kunt deze gegevens vinden op je orderbevestiging en in je track & trace-code.

Je pakket toch niet gevonden? Neem dan contact op met onze klantenservice en we zoeken zo snel mogelijk naar een oplossing!

BEZORGEN

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wanneer het product op voorraad is én je hebt het voor 21:00 uur besteld, dan heb je het product morgen nog in huis. Bij een orderwaarde van € 600 of meer wordt jouw bestelling gratis met onze Premium bezorgdienst geleverd. We nemen dan de eerstvolgende werkdag contact met je op om een leverafspraak te maken. Lees hier alles over bestellen en levertijden.

Bezorgen jullie ook in België?

Ja, wij bezorgen ook in België! Voor bezorgen én retourneren gelden in België dezelfde voorwaarden als in Nederland. Dus altijd gratis verzending met PostNL en orders vanaf € 600 worden gratis geleverd met onze Premium bezorgdienst.

RETOURNEREN & GARANTIE

Hoe kan ik retourneren?

Ben je niet tevreden met je aankoop? Je kunt een retouraanvraag binnen 30 dagen indienen via onze serviceafdeling. Ook voor garantievragen kun je ons mailen. Stuur een e-mail naar service@hellochair.nl met daarin je ordernummer, naam en adres. Wij nemen je retour- of garantievraag binnen één werkdag in behandeling. Wij zorgen voor een retourlabel waarmee je jouw pakket kunt afgeven bij een PostNL punt of kunt meegeven aan een pakketbezorger (let op: meegeven aan een bezorger is niet mogelijk in België). Ook kun je de producten zelf retourneren bij de HelloChair winkel in Culemborg of ons magazijn in Veghel.

Producten die speciaal voor jou op maat geproduceerd zijn, kunnen helaas niet worden geretourneerd (dat zijn producten die niet online verkrijgbaar zijn, maar in de winkel samen met onze adviseur op maat zijn samengesteld).

Kan ik retourneren in de winkel?

Ja, je kunt een product retourneren in onze winkel in Culemborg. Neem van tevoren even contact met ons op om je retourzending aan te melden.

Betaal ik verzendkosten voor mijn retourzending?

HelloChair neemt de kosten voor de heenzending voor haar rekening. Het retourneren van producten proberen we tot een minimum te beperken: het kost geld en is niet duurzaam. Maar het kan natuurlijk altijd een keer gebeuren. Daarom vragen we klanten een kleine tegemoetkoming in de kosten van de retourzending, namelijk € 6,95 per pakket. Bestaat je bestelling bijvoorbeeld uit twee dozen? Dan rekenen wij 2x €6,95 verzendkosten.

Is je bestelling geleverd met onze Premium Bezorgdienst (waardoor de stoel uitgepakt en gemonteerd is) en wil je de bestelling toch op een later moment retourneren? Dan rekenen wij € 49,95 wanneer wij de bestelling weer bij je op komen halen. Uiteraard mag je de bestelling ook gewoon via PostNL retourneren met bovenstaande voorwaarden.

Indien je een nieuwe bestelling plaatst voor andere stoelen worden de kosten van het retourneren daarop in mindering gebracht.

Ook mag je de producten altijd zelf retourneren bij de HelloChair winkel in Culemborg of ons magazijn in Veghel. Daarvoor kun je contact opnemen met onze klantenservice.

Hoelang duurt het voor mijn betaling is teruggestort?

Wanneer je een retouraanvraag hebt ingediend, gaan wij zo snel mogelijk voor je aan de slag. Je ontvangt het te ontvangen bedrag binnen 14 dagen van ons retour op het rekeningnummer waarmee je jouw betaling hebt voldaan.

Hoeveel bedenktijd heb ik?

Wettelijk gezien heb je 14 dagen bedenktijd. Bij HelloChair geven we je wat extra bedenktijd, namelijk 30 dagen. Producten die op maat worden gemaakt kunnen helaas niet worden geannuleerd of geretourneerd.


GARANTIE

Hoeveel jaar garantie heeft mijn product?

HelloChair biedt producten van gerenommeerde fabrikanten aan. Daardoor is de kans op een defect minimaal. Desondanks kan er altijd een incidenteel mankement ontstaan aan een product. Je hebt 2 jaar garantie op fabricage- en materiaalkwaliteit. Op deze pagina vind je alle informatie over garantiebepalingen en voorwaarden.

    Wat te doen bij een product dat defect is? Neem dan contact op met de HelloChair serviceafdeling via service@hellochair.nl.

    Ik heb een kapot product ontvangen. Wat nu?

    Wat vervelend dat je bestelde product kapot is geleverd. Je kunt per e-mail of telefonisch contact met onze serviceafdeling opnemen, zodat we je verder kunnen helpen.

    E-mail: service@hellochair.nl
    Telefoon: 0345-228740


    WINKEL

    Kan ik alle producten in de winkel bekijken?

    We hebben een ruime collectie eetkamerstoelen in onze winkel in Culemborg. Helaas hebben wij geen plek voor ons volledige assortiment, maar we hebben een mooie selectie gemaakt van ruim 300 stoelen, tientallen tafels en wat accessoires. In de praktijk betekent dit dat 80% van de stoelen op de site ook te zien is in de winkel, in 1 of soms meerdere kleur/stof varianten.

    Wat zijn de openingstijden van de winkel?

    De HelloChair winkel is 6 dagen per week geopend.

    Maandag tot en met vrijdag: 10:30-17:30 uur
    Zaterdag: 10:30-17:30 uur
    Zondag: Gesloten

    Wat is het adres van de winkel?

    Onze winkel bevindt zich middenin Nederland, in het charmante centrum van Culemborg. Het adres is:

    Markt 46
    4101 BZ Culemborg

    Op deze pagina vind je meer informatie over de HelloChair winkel.

    Product Vendor

    Product title

    €29,95

    Verwijderen

    Subtotaal

    Bestellen