RETOURNEREN

Hoe kan ik retourneren?

Ben je niet tevreden met je aankoop? Je kunt binnen 30 dagen een retouraanvraag indienen via onze serviceafdeling. Ook voor garantievragen kun je ons mailen. Stuur een e-mail naar service@hellochair.nl met daarin je ordernummer, naam en adres. Wij nemen je retour- of garantievraag binnen één werkdag in behandeling.

Wij zorgen voor een retourlabel waarmee je jouw pakket kunt afgeven bij een PostNL punt of kunt meegeven aan een pakketbezorger (let op: meegeven aan een bezorger is niet mogelijk in België). Ook kun je de producten zelf retourneren bij onze winkel in Culemborg of ons magazijn in Veghel.

Producten die speciaal voor jou op maat geproduceerd zijn, kunnen helaas niet worden geretourneerd (dat zijn producten die niet online verkrijgbaar zijn, maar in de winkel samen met onze adviseur op maat zijn samengesteld).

Kan ik een artikel retourneren in de winkel?

Ja, je kunt een product retourneren in onze winkel in Culemborg. Neem van tevoren even contact met ons op om je retourzending aan te melden.

Betaal ik verzendkosten voor mijn retourzending?

HelloChair neemt de kosten voor de heenzending voor haar rekening. Het retourneren van producten proberen we tot een minimum te beperken: het kost geld en is niet duurzaam. Maar het kan natuurlijk altijd een keer gebeuren. Daarom vragen we klanten een kleine tegemoetkoming in de kosten van de retourzending, namelijk € 6,95 per pakket.Bestaat je bestelling bijvoorbeeld uit twee dozen? Dan rekenen wij 2x €6,95 verzendkosten.

Is je bestelling geleverd met onze Premium Bezorgdienst (waardoor de stoel uitgepakt en gemonteerd is) en wil je de bestelling toch op een later moment retourneren? Dan rekenen wij € 49,95 wanneer wij de bestelling weer bij je op komen halen. Uiteraard mag je de bestelling ook gewoon via PostNL retourneren met bovenstaande voorwaarden.

Indien je een nieuwe bestelling plaatst voor andere stoelen worden de kosten van het retourneren daarop in mindering gebracht.

Ook mag je de producten altijd zelf retourneren bij de HelloChair winkel in Culemborg of ons magazijn in Veghel. Daarvoor kun je contact opnemen met onze service-afdeling.

Hoelang duurt het voor mijn betaling is teruggestort?

Wanneer je een retouraanvraag hebt ingediend, gaan wij zo snel mogelijk voor je aan de slag. Je ontvangt het te ontvangen bedrag binnen 14 dagen van ons retour op het rekeningnummer waarmee je jouw betaling hebt voldaan.

GARANTIE

Hoeveel jaar garantie heeft mijn product?

HelloChair biedt producten van gerenommeerde fabrikanten aan. Daardoor is de kans op een defect minimaal. Desondanks kan er altijd een incidenteel mankement ontstaan aan een product. Je hebt 2 jaar garantie op fabricage- en materiaalkwaliteit. Op deze pagina vind je alle informatie over garantiebepalingen en voorwaarden.

Wat te doen bij een product dat defect is? Neem dan contact op met de HelloChair serviceafdeling via service@hellochair.nl.

Hoeveel bedenktijd heb ik?

Wettelijk gezien heb je 14 dagen bedenktijd. Bij HelloChair geven we je wat extra bedenktijd, namelijk 30 dagen. Producten die op maat worden gemaakt kunnen helaas niet worden geannuleerd of geretourneerd.

Ik heb een kapot product ontvangen. Wat nu?

Wat vervelend dat je bestelde product kapot is geleverd. Je kunt per e-mail of telefonisch contact met onze serviceafdeling opnemen, zodat we je verder kunnen helpen.

E-mail: service@hellochair.nl
Telefoon: 0345-228740

Product Vendor

Product title

€29,95

Verwijderen

Subtotaal

Bestellen