ALLES OVER BESTELLEN & BEZORGEN

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

PostNL levering
Wanneer het product op voorraad is én je hebt het voor 21:00 uur besteld, dan heb je het product morgen nog in huis. Plaats je een bestelling op zaterdag of zondag? Dan heb je het product dinsdag in huis. Zodra je pakket ons magazijn verlaat, ontvang je van ons een track & trace-code waarmee je jouw bestelling kunt volgen. 

Premium bezorging (CO2 neutraal)
Sommige producten en leveringen verdienen net wat meer aandacht en daarom bezorgen we deze graag zelf bij jou thuis. HelloChair heeft een eigen Premium bezorgdienst die het product bij jou levert, plaatst en uitpakt. Het verpakkingsmateriaal nemen we ook weer voor je mee. Op de productpagina kun je zien of jouw bestelling met een luxe levering wordt bezorgd. Bij een orderwaarde van € 600 of meer worden je producten standaard en gratis met onze Premium bezorgdienst geleverd.

In dat geval nemen we de eerst volgende werkdag contact met je op om een voor jou passende leverafspraak te maken.

Meer lezen over onze Premium bezorgdienst? Dat kan hier

Let op: woon je op de Waddeneilanden? Bezorging met onze Premium bezorgdienst is dan helaas niet mogelijk. 

Levering niet voorradige producten
Helaas zijn niet altijd alle producten op voorraad. Bij elk artikel vind je een indicatie van de verwachte levertijd. Heb je een product besteld met een levertijd? Dan houden we je via e-mail op de hoogte van je bestelling. Wij kopen het product zo snel mogelijk voor je in en binnen enkele werkdagen ontvang je een verwachte leverdatum. Wij zijn afhankelijk van de levertijd van de leverancier, daarom ontvang je van ons een verwachte leverdatum en geen exacte.

Levertijd van meerdere artikelen
Plaats je een bestelling met meerdere producten? Dan doen wij er alles om aan om de bestelling in één keer bij jou te leveren. De levertijd van je bestelling wordt dan gelijk aan die van het product met de langste levertijd. Wanneer je liever een gedeelte van de bestelling eerder ontvangt kun je via onze klantenservice een deellevering aanvragen. 

Ophalen in de winkel
Je kunt het product ook bij ons afhalen in de winkel. Je ontvangt van ons een bericht zodra je product bij ons in de winkel is.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Je kunt bij ons betalen met iDEAL., creditcard of Klarna (achteraf betalen). Koop je een product in onze winkel? Dan kun je betalen met je pinpas of creditcard.

HelloChair werkt samen met betaalpartner Mollie. Het kan zijn dat je deze naam terugvindt op jouw bankafschrift. 

Hoeveel verzendkosten betaal ik?

Je betaalt bij HelloChair geen verzendkosten. Tot een orderbedrag van € 600 word je bestelling standaard geleverd door PostNL.

Het is ook mogelijk om je bestelling met onze Premium bezorgdienst te laten bezorgen. Deze bezorgmogelijkheid is standaard en gratis vanaf € 600. Kies je zelf voor onze Premium bezorgdienst en is je bestelling onder de € 600 euro? Dan betaal je € 49,95 bezorgkosten. 

Ik wil mijn bestelling wijzigen, kan dit?

Ja dit kan. Neem contact op met onze klantenservice via klantenservice@hellochair.nl met daarin je ordernummer, naam en adres. Wij gaan zo snel mogelijk voor je aan de slag!

Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe werkt dit?

Neem contact op met de HelloChair klantenservice via klantenservice@hellochair.nl met daarin je ordernummer, naam en adres. Wij gaan zo snel mogelijk voor je aan de slag!

Ik wil een zakelijke order plaatsen, hoe werkt dit?

Je kan een zakelijk order plaatsen door contact op te nemen met onze klantenservice of door het invullen van dit formulier. Wij sturen je dan een vrijblijvende offerte. Voor zakelijke bestellingen vanaf 12 stuks hanteren wij een aangepaste prijs.

Mijn bestelling is niet geleverd, wat nu?

Wat vervelend dat je bestelling niet is geleverd. Graag kijken we met je mee:

Track & trace
In je mailbox heb je van ons een track & trace-code ontvangen. Controleer of de bezorgdienst wellicht de tijdvakindicatie heeft aangepast.

'We hebben je gemist'
Soms hebben we je helaas toch gemist of je hebt misschien de bel niet gehoord. Controleer je brievenbus of er een briefje van de bezorgdienst in ligt. Dan is je pakket waarschijnlijk bij de buren of op een afhaallocatie geleverd. 

Bezorgadres
Controleer je bezorgadres en postcode, wellicht is er een foutje gemaakt. Je kunt deze gegevens vinden op je orderbevestiging en in je track & trace-code.

Je pakket toch niet gevonden? Neem dan contact op met onze klantenservice en we zoeken zo snel mogelijk naar een oplossing!

Product Vendor

Product title

€29,95

Verwijderen

Subtotaal

Bestellen